PILOTO

marzo 27, 2014








After much thought, analyze and be with this idea around in my head every night, I finally decided to throw myself to write this blog, do not know what awaits us, only God knows them, I do it with a passion that I have fashion and all that it entails, you will find here, I'm not sure about that, I will share my point of view, things I like, all those who push us to do these every day, I'm not an expert on this, but I will give all this to be the best thing done by my passion, so wish me luck that we have a long way to go. begin. 


Andres

Después de mucho pensar, analizar y estar con esta idea rondando en mi cabeza todas las noches, al fin decidí lanzarme a escribir este blog, no sé qué nos espera, solo dios los sabe, esto lo hago por una pasión que tengo la moda y todo lo que ella conlleva, que encontraremos aquí , no estoy seguro de eso, compartiré mi punto de vista, las cosas que me gustan ,todas esas que nos  empuja a hacer estos todos los días, no soy un experto en esto, pero daré todo para ser esto lo mejor que hecho, por mi pasión, así que deséenme suerte que nos espera un largo camino por recorrer. Comencemos.

Andres





No hay comentarios.:

THANKS FOR YOUR COMMENT!

Con tecnología de Blogger.